Specificatie

In de specificatie worden de uitgebreide mogelijkheden van de webwinkel koppelingen besproken. In de vergelijkstabel worden de mogelijkheden van de Sync-IT versies weergegeven. Onderin worden specificaties meer in detail benoemd.
Bij vragen neem gerust contact op.


Functie-tabel: Sync-IT
Order synchronisatie Mogelijk
Klanten synchronisatie Mogelijk
Voorraad synchronisatie Mogelijk
Vraagvensters tijdens
synchronisatie
Mogelijk


  Sync-IT SnelStart - OsCommerce webwinkel koppeling

Minimum eisen
  • SnelStart Classic v11.x en SnelStart!Gateway (Gateway is gratis aan te vragen via SnelStart).
  • Voor orders synchroniseren is tevens SnelStart!Nota 3 (met SnelStart!Nota 4 is een afwijkend correspondentieadres mogelijk) of hoger vereist.
  • OsCommerce webwinkel tweede generatie (overzicht aanbieders OsCommerce webwinkels, indien u twijfelt kunnen we uw webshop toetsen).
  • Windows XP of hoger (Windows Vista, 7, 2003/2008 Server etc.)
  • Op de Webwinkel dient SOAP voor PHP geïnstalleerd te zijn (Meestal al standaard geïnstalleerd met PHP5 of hoger). Vraag vrijblijvend de test tool aan waarmee u zelf kan beoordelen of uw webwinkel aan deze eisen voldoet (wij kunnen dit ook vrijblijvend voor u doen).
SnelStart synchronisatie regels
  • Eén enkel BTW tarief kan ingesteld worden voor de order synchronisatie. Voor verzendkosten kan een afwijkend BTW tarief ingesteld worden. Indien uw artikelen verschillende BTW tarieven hebben, kunnen wel ondersteund worden maar is per artikel een eenmalige handmatige handeling van u nodig.
  • Orders worden automatisch vanuit de Webwinkel toegevoegd in de SnelStart (één richting op).
  • De synchronisatie kan periodiek op vaste tijdstippen gebeuren, of door uzelf gestart worden via het Windows Start menu.
  • Om orders te kunnen synchroniseren terwijl u SnelStart open hebt staan is SnelStart!Plus vereist.
Order synchronisatie
SnelStart administratie (in combinatie met SnelStart!Nota 3 of hoger):
  • Orders kunnen alleen automatisch worden toegevoegd in de SnelStart.
  • Eenmalig dient één klant en één artikel uit SnelStart opgegeven te worden waar de orderregels op geboekt kunnen worden. De klant- en artikelgegevens in elke SnelStart order zullen wel overeenkomen met de order gegevens uit de Webwinkel op het moment van toevoegen.
  • De volgende order gegevens worden meegenomen (indien u deze eenmalig in het SnelStart order sjabloon heeft opgegeven):
    • Klant naam/contactpersoon
    • Klant adres
    • Klant postcode
    • Klant plaats
    • Klant e-mail
    • Klant telefoonnummer
    • Artikel code
    • Artikel omschrijving
    • Artikel verkoopprijs
  • Bij toevoegen van een order kan een vaste omschrijving worden opgegeven bijv. "internet order".
  • Bij toevoegen een order kan een vast order sjabloon opgegeven worden uit SnelStart bijv. "internet sjabloon".
  • Als u verzendkosten rekent in de Webwinkel en u wilt deze ook in de SnelStart automatisch laten verwerken, dient eenmalig een artikelcode opgegeven te worden waar de verzendkosten op geboekt kunnen worden.
  • Als u een tijdelijke acties prijs/korting hebt ingesteld voor een bepaald artikel in de Webwinkel, dan wordt de netto-prijs automatisch overgenomen in de SnelStart order.
  • BTW-vrije orders worden automatisch ook BTW-vrij in SnelStart ingeboekt.
Voorraad synchronisatie
  • Als u de voorraadgegevens van SnelStart op uw Webwinkel wilt hebben, wordt de technische voorraad uit SnelStart gebruikt. De technische voorraad in SnelStart wordt pas bijwerkt als van de Order een Factuur is gemaakt. Zodra dit is gebeurd wordt de technische voorraad bijgewerkt in SnelStart en wordt de webwinkel bijgewerkt bij de eerstvolgende vooraad synchronisatie.
Klant synchronisatie
  • De volgende basis klantgegevens worden gesynchroniseerd (met SnelStart!Nota 4 inclusief een eventueel afwijkend correspondentieadres):
    • Naam/Contactpersoon
    • Adres
    • Postcode
    • Plaats
    • E-Mail
    • Telefoonnummer
    • Eventueel extra velden (die door u zijn aangemaakt in SnelStart)

    Mogelijkheden SnelStart administratie:
    • Als u de klanten van de Webwinkel ook in SnelStart wilt hebben, zijn de volgende opties mogelijk:
      • de koppeling kan klanten toevoegen in de SnelStart.
      • de koppeling kan klanten wijzigen in de SnelStart
      • de koppeling kan klanten niet verwijderen in de SnelStart.

    Mogelijkheden Webwinkel (OsCommerce):
    • Als u de klanten van SnelStart ook in uw Webwinkel wilt hebben, zijn de volgende opties mogelijk:
      • de koppeling kan klanten toevoegen in de Webwinkel (kan op aanvraag, ivm welk veld genomen moet worden voor de gebruikersnaam en wachtwoord).
      • de koppeling kan klanten wijzigen in de Webwinkel.
      • de koppeling kan klanten niet verwijderen in de Webwinkel.
Tevredenheidgarantie
Als u niet tevreden bent over de geleverde koppeling en u jaarlijks betaald, zullen we bekijken of een aanpassing mogelijk is. Indien gewenst kunt u ervoor kiezen uw geld terug te krijgen van de resterende maanden. De koppeling kan dan niet meer gebruikt worden.

E-SS (E-System Solutions)
Telefoonnummer: 053 - 707 40 83
www.e-ss.nl
Bezoekadres & Postadres:
E-SS
Zuiderval 62-3
7543 EZ Enschede

Disclaimer  
Algemene voorwaarden
Sitemap